Jobbturné 2011




Som Rubriken säger så är detta början på min jobbturné.

Första festivalen som jag ska jobba på är
1. YEAH festivalen i Örebro
2. Peace & Love i Borlänge
3. Putte I Parken i Karlskoga
4. ?? (Metaltown) ??- har inte svarat på ansökan än
5. ?? (Frizon) ??- har inte avarat på ansökan än

Det ska bli EN av dom riligaste sommrarna i mitt liv,
att bara åka från festival till festival i Sverige och bara jobba,
lyssna på bra musik, träffa underbara människor och kolleger.
Att jobba på/med konserter är det roligaste
jag vet att göra utöver att vara med min älskade flickvän Malin.
Att få vara med Malin är det roligaste och bästa jag vet.
Jag kan tänka mej att jobba med konserter och festivaler resten av mitt liv
, att få chansen att jobba med det man tycker är roligast,
det ska bli en helt underbar sommar.

Händer det något roligt i sommar för er då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0